• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
aiRPAS Academy - lądowisko Wrocław - Szymanów




 
#1

aiRPAS Academy
 
O ośrodku:
 
Szkoła latania UAV & RPAS, która powstała w maju 2016 roku. Tworzy ją grupa profesjonalistów-pasjonatów, którzy mogą pochwalić sie kilkuletnim doświadczeniem, zarówno w szkoleniu kursantów, jak i budowie bezzałogowych statków powietrznych.

Uprawnienia:

Uprawnienia VLOS, BVLOS do 25 kg.


Kontakt:
airPAS Sp. z o.o.
ul. Słomiana 13 
61-625 Poznań
Strona: http://www.airpasacademy.pl
Tel. 786-933-050
Email: info@airpasgroup.pl

Szkolenia:

Szkolenia odbywają się na terenie lądowiska Szymanów. Zapraszamy do zapoznania się z lokalizacją:
http://www.aeroklub.wroc.pl/pol/


Szkolenie VLOS
Zakres szkolenia i cechy szczególne:
– Szkolenie teoretyczne w rozbudowanej formule względem minimów wymaganych przez ULC.
– Zajęcia teoretyczne prowadzone przez specjalistów z konkretnego zagadnienia.
– Warsztaty z czytania map, rezerwacji przestrzeni, sprawdzania publikacji lotniczych.
– Konsultacje i porady sprzętowe.
– Egzamin wewnętrzny teoretyczny.
– Unikalna metodyka i proces szkolenia praktycznego opracowany na podstawie doświadczenia z ponad 400 – toma kursantami, pozwoliła nam na wykonanie programu szkolenia dzięki któremu czwartego dnia większość z naszych kursantów swobodnie pilotuje UAV, nawet Ci którzy nie posiadają doświadczenia pilotażowego.
– Zajęcia praktyczne naziemne i w locie prowadzone w sposób równoległy.
– Zajęcia praktyczne naziemne prowadzone na profesjonalnych symulatorach lotu i telewizorach Sharp Aquos LED 43″.
– Zajęcia praktyczne w locie odbywają się na MR DJI Phantom2 (przystosowany do potrzeb szkolenia lotniczego) i customowych quad-ach aiRPAS 450C X4 10-11″ własnej produkcji. DJI Phantom2 cechuje gładkość i płynność lotu, miękka reakcja na maksymalne wychylenie sterów, asystent wznoszenia i opadania, aiRPAS 450C 4X 10-11″ ES/ FR cechuje precyzja sterowania, szybka i pełna reakcja na maksymalne wychylenie sterów, dynamiczne wznoszenie i opadanie, możliwość zapoznania się z trybem „manual”.
– Lot zapoznawczy na hexie aiRPAS 750C 6X 14-15″ o MTOM 7-25kg czwartego dnia szkolenia.
– Możliwość ukończenia szkolenia w trybie „manual”, tryb bez stabilizacji platformowej.
– Szkolenie praktyczne prowadzone jest w systemie „dwuster” tj. potocznie w trybie „Trener – Uczeń”.
Umożliwia to szybsze postępy, większe bezpieczeństwo, mniejszy stres, możliwość demonstracji zadań przez INS, przejęcie sterowania przez INS w sytuacji niebezpiecznej i awaryjnej.


 
Szkolenie BVLOS
Zakres szkolenia i cechy szczególne:
– Szkolenie teoretyczne w rozbudowanej formule względem minimów wymaganych przez ULC.
– Teoria obejmuje kolejne przedmioty tj. meteorologia, nawigacja, aerodynamika i zasady lotu itp.
– Symulator który w pełni odzwierciedla realizm lotów FPV/BVLOS
– Warsztaty z czytania map, rezerwacji przestrzeni, sprawdzania publikacji lotniczych, planowania tras.
– Konsultacje i porady sprzętowe.
– Egzamin wewnętrzny teoretyczny.
– Zajęcia praktyczne naziemne i w locie prowadzone w sposób równoległy.
– Zajęcia praktyczne naziemne prowadzone na profesjonalnych symulatorach lotu i telewizorach Sharp Aquos LED 43″.
– Zajęcia praktyczne z wykorzystania „ground station”
– Zajęcia praktyczne w locie odbywają się na MR DJI Phantom2 (przystosowany do potrzeb szkolenia lotniczego), własnej produkcji customowych quad-ach aiRPAS 450C X4 10-11″ i własnej produkcji customowych na hexach aiRPAS 750C 6X 14-15″ o MTOM 7-25kg
DJI Phantom2 cechuje gładkość i płynność lotu, miękka reakcja na pełne wychylenie sterów, asystent wznoszenia i opadania, aiRPAS 450C 4X 10-11″ ES/ FR cechuje precyzja sterowania, szybka i pełna reakcja na pełne wychylenie sterów, dynamiczne wznoszenie i opadanie, możliwość zapoznania się z trybem „manual”, hexę aiRPAS 750C 6X 14-15″ cechuje wysoka precyzja sterowania, dynamiczna reakcja na wychylenie sterów, bardzo dynamiczne wznoszenie i opadanie, możliwość zapoznania się z trybem „manual”.
– Możliwość ukończenia szkolenia w trybie „manual”, tryb bez stabilizacji platformowej.
– Szkolenie praktyczne prowadzone jest w systemie „dwuster” tj. potocznie w trybie „Trener – Uczeń”, przy użyciu FPV oraz telemetrii w celu umożliwienia wykonywania lotów nawigacyjnych.




Odpowiedz




 
#2

Dzięki za info Smile Sprawdzę!



Odpowiedz




 
#3

Ma ktoś jakieś zdjecia?



Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


  Theme © 2014 iAndrew  
Polskie tłumaczenie © 2007-2015 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.